بلغ العلےٰ بکمالہ
ہوئی روشنی دو جہان میں ،
کشف الدجےٰ بجمالہ
یہ بیاں ہے سارے قرآن میں ،
حسنت جمیع خصالہ
پڑھو ہر گھڑی ہر آن میں ،
صلوا علیہ وآلہ
hamse diivaane kahii.n tark-e-vafaa karte hai.n
jaan jaaye ki rahe, baat nibhaa dete hai.n
aap daulat ke taraazuu me.n dilo.n ko tole.n
ham muhabbat se muhabbat ka silaa dete hai.n
takht kya chiiz hai aur laal-o-javaahar kya hai?
ishqvaale to khudaayii bhii luuTaa dete hai.n
hamne dil de bhii diyaa, aur ahad-e-vafaa le bhii liyaa.
aap ab shauq se de le.n jo sazaa dete hai.n
jurm-e-ulfat pe hame.n log sazaa dete hai.n
Ye ulfat-o-Muhabbat hame apne us mehboobe haqeeqi se hai....jo jameelushiyam hai...Khatamunnabi hain. Hamaare Nabi hain. Sallallaho alahi wa aalehi wasallam.
People punish me for the offenses I have committed in love
How naive they must be, for they are only adding air to a burning flame.
Elsewhere, people crazier than I put an end to their love.
Whether I live or die, I will remain faithful to my word.
You may weigh hearts on scales of wealth,
But I respond to love with love.
What is the value of thrones and rubies?
Lovers can sacrifice even divinity.
I have already given my heart and taken a vow of loyalty.
Now, with pleasure, you may deliver my punishment.
People punish me for the offenses I have committed in love.
If we desire to blossom like a rose in the garden,
then we must learn the art of adjusting with the thorns...
Difficulties will make U shine
"Do not let calamity shake U...
Ease comes after difficulty, just as the light of day comes after the darkness of night.
May اللَّهُ Subhana Ta'ala remove all difficulties, bring ease & comfort to each, every Ummati of our beloved Nabi sallallaahu alayhi wasallam.
(STATUS OF THE LOVERS OF THE PROPHET ﷺ )
It is narrated in the Books of History that Julaybib (ra) was a Sahabi who was Short in height, deformed in appearance, his lineage was not known, no one knew who his parents had been, with no clan to protect him, no tribe willing to accept him as their own,he cut a lonely figure even the small children of Madina would tease and mock him, owing to his disabilities no one would allow him to sit in their company.
He survived as best he could, many a lonely night in Medina he spent wondering the streets in despair, tears of desperation would run down his cheeks, their was no one willing to offer him love or compassion, he had no family and not a single friend in the world.
Life for him was a lonely struggle.
After the arrival of the Prophet of Allah ﷺ to Madina, the fortunes of Julaybib changed. He would go and sit in the company of the Prophet ﷺ and listen intently, rarely speaking, he would out of shyness keep his gaze lowered. He now, had the best of friends in the Prophet of Allah ﷺ , those days of loneliness and despair were over for the Best of creation ﷺ had arrived.
Julaybib was now part of community of believers.
One day as he was sitting in the Company of the Prophet ﷺ ,
The Messenger Of Allah ﷺ asked him: "O Julaybib (ra) ask for something, is there anything you desire."
He raised his head slowly & said in a shy voice,
"O Messenger of Allah ﷺ , Allah has blessed me with your companionship, I get to sit at your blessed feet& hear your blessed words, what more could I desire".
The Prophet of Allah ﷺ asked:
" How would you like to get married my dear Julaybib,".
He smiled Shyly wondering who would want to marry him.
" Yes messenger Of Allah ﷺ I would like that."
The Prophet Of Allah ﷺ went to the house of a prominent and Noble Sahabi from amongst the Ansar.
He said "I have come to ask for your daughters hand in marriage".
The Sahabi was overjoyed he said:
"O Messenger of Allah ﷺ what could be a greater blessing than this." The Prophet ﷺ said:"I do not ask of her for myself It is for Julaybib that I am asking."
The Sahabi was left stunned:" For Julaybib he asked in bewilderment." " Yes for Julaybib "replied The Messenger of Allah ﷺ . He said: " Let me consult with my wife."
He went and told her.
"The Prophet of Allah ﷺ has asked for your daughters hand in marriage, for Julaybib." She started crying and wailing: "
No not Julaybib (ra) anyone but Jualybib (ra) I will never allow this."
Upon hearing the commotion the daughter arrived. It is said that she was so beautiful that there was none among the women of the Ansar who could compete with her looks. She was so shy and modest that perhaps the sky itself had never seen her head uncovered.She had so much taqwa that she would spend her days and nights in worship.
The daughter asked what was happening, she was told that the Prophet of Allah ﷺ wants your hand in marriage for Julaybib (ra).
As the Mother continued her crying and Wailing the daughter spoke she said
" O my Mother fear Allah think of what you are saying are you turning away the prophet of Allah. 'O my Mother it does not suit a believer to make their own decision once Allah and his Messenger ﷺ have decided on a matter.
Do you think that the Prophet of Allah ﷺ will disgrace us? How blessed is the status of Julaybib, that Allah and his Messenger ﷺ are asking for your daughters hand on his behalf. Don't you know that the angels themselves envy the dust on the feet of one who is a beloved of Allah and his Prophet ﷺ .
Ask the Prophet ﷺ , to send me Julaybib (ra) for their is no greater privilege than for me to be blessed by such a husband, Prophet of Allah ﷺ has arrived with such a wonderful gift yet my Mother you cry and wail."
The Mothers heart being filled with remorse said:
"Stop my daughter don't say another word indeed I have erred I repent and I repent a thousand times over for as of this moment their is no one who I would prefer for you than Julaybib."
The following day the Nikaah is made, Uthman(ra) and Ali (ra) present Julaybib a gift of Money to help arrange the feast of Walimah, and to purchase accomodation.
A short time later on an expedition Julaybib was martyred.
On the day of the expedition his Father in law, had pleaded with him:
"'O Julaybib this is just an expedition, it is not a compulsory Jihad, it is Fardh e Kifayah it is a voluntary Jihad, therefore you are newly married spend some time with your wife."Julaybib (ra) The one who had spent a lifetime in despair had now found a loving wife. But listen to his response to the Father in laws request He said;
" 'O my father you say a strange thing my Beloved Prophet ﷺ is in the battlefield facing the enemies of Islam and you want me to sit at home with my wife, nay I will sacrifice my blood and my soul rather than see my Prophet ﷺ facing hardship while I sit at home in luxury".
The diminutive Julaybib (ra) was indeed a strange sight carrying a sword almost the same size as him. The Sahaba stared in wonderment at him the sweet and gentle Julaybib was transformed in to a Lion.
"Who dare wage war upon my prophet ﷺ " :
He said. As he charged into the ranks of the enemy.
After that battle the Prophet of Allah ﷺ , asked the Sahaba to go and to see if anyone was missing from their family's and clans.
Each one returned accounting for all his family members.
Then the Prophet ﷺ spoke with tears in his eyes he said;
" But I have lost my Beloved Julaybib go and find him." They found his diminutive body lying next to seven Kuffar he had slain in the battle.
The Prophet of Allah ﷺ asked for a grave to be dug, as the Prophet of Allah ﷺ held the body of Julaybib(ra) he said.;
"O' Allah he is from me and I am From Him", he repeated this three times. The companions wept profusely "
May our Mothers and Fathers be sacrificed for you O' Julaybib, how great is your status."
Thus a Sahabi who had once lived as an outcast, shunned by the society around him. He loved Allah and his Messenger ﷺ and reached such a high status.
He who was not good looking was blessed with a beautiful wife, he who was poor was blessed by a wealthy wife, he who had no family or status, was blessed by a wife with noble status and lineage he who had lived in loneliness and despair, was loved by Allah and his messenger ﷺ ,
He had the Messenger of Allah ﷺ say:
" O Allah he is from me and I am from him."
It is said: "That upon his martyrdom, that the sky itself was filled with thousands of angels who had come to participate in his Janazaah.
Julaybib 'The Lonesome one' had become a beloved of Allah, and his prophet ﷺ , he was lonely no more.
Such is the status of the lovers of the Prophet ﷺ .
As for his wife it is said that there was no widow whose hand was more sought after in marriage than hers.
See if you can solve this riddle:
Br Assad has recently married a lady from the local village. He himself is over the moon, however the lady is not at all pleased with the pairing and constantly mocks at him and tries to make him mad.
During one row, Assad finally says, 'That's it! I promise if you say one more thing to me I'm going to say the same thing back. And if I don't… I divorce you three times!'
Now Assad is in trouble. While the lady does not have much knowledge of the Islamic law of nikah, she is an expert when it comes to logic and enigmas. Wanting the marriage to end, she coolly says to Assad, 'I divorce you three times'.
Br Assad is astounded. He can neither respond nor not respond! He quickly runs to ask all of the local fuqaha to help to save his marriage but none are able to do so – they tell him that the Talaq is inevitable!
He spots you and knows that you would be well versed in logic and Islamic Legal Theory.
Are you able to help br Assad? Is there anything that he can say or do that will save his marriage?
Hazrat Muaz Bin Jabal Radiyallahu Anhu ko Jab Yaman Bhejne Ka Irada Farmaya To Aaqa Sallallahu Alaihi Wasallam Ne Poocha:
"Masla Paish Hoga To Kese Faisla Karoge?
Arz Kiya; ALLAH Ki Kitab Se,
Farmaya; Agar Kitabullah Me Na Paao To?
Arz Ki; Nabi Ki Sunnat Se,
Farmaya; Agar Sunnat Me Bi Na Paao To?
Arz Ki; Apni Raaye Se Ijtihad Karunga
Phir Aap Sallallahu alaihi wasallam ne Seene Ko Thapkaya Aur Kaha
Khuda Ka Shukar Jisne Rasoolullah Ke Bheje Huye Ko Is Cheez Ki Toufiq Bakshi Ke Jo ALLAH Ke Rasool Ko Khush Karey
(Abu Dawood V3, H#196, P78)
(Tirmizi V1, H#1338, P669)
Aur bahut si hadees ki kitabon me ye hadees hai. Aur ye hadees Sahi aur Hasan sanado se riwayat kee gayi hai. Isme kisi ka ikhtilaaf nahi hai.
Ummate Muhammadiya ke 73 firqe ki hadees:
Abdullah Bin Amr Bin Aas razi Allahu anhu se marwi hai ke Rasoolullah sallallahu alaihi wasallam ne irshad farmaya:
وَإِنَّ بني إسرائيل تَفَرَّقَتْ عَلَى ثِنْتَيْنِ وَسَبْعِينَ مِلَّةً، وَتَفْتَرِقُ أُمَّتِي عَلَى ثَلَاثٍ وَسَبْعِينَ مِلَّةً، كُلُّهُمْ فِي النَّارِ إِلَّا مِلَّةً وَاحِدَةً»، قَالُوا: وَمَنْ هِيَ يَا رَسُولَ اللَّهِ؟ قَالَ: «مَا أَنَا عَلَيْهِ وَأَصْحَابِي»
Tarjuma: "Bani Israil me 72 firqe hue aur meri Ummat me 73 firqe honge, wo Sab Naari aur Dozakhi honge magar 1 Firqe ke. Sahaba razi Allahu anhum ne arz kiya Ya Rasoolallah sallallahu alaihi wasallam! Wo 1 firqa kaunsa hai jo Dozaq se mehfooz rahega? Ap sallallahu alaihi wasallam ne irshad farmaya, wo firqa Naajiyah(najaat paanewaala) wo Firqa hai jo mere AUR Mere Sahaba razi Allahu anhum ke TAREEQE par hoga."(Tirmizi 2641, Kitabul Emaan H#2565, Ahmad, Abu Dawood)
Note: Ye hadees bahut saare hadees ki kitabon me alfaaz aur sanad ke farq se waarid hai..
Once a man got lost in the desert. The water in his flask had run out two days ago, and he was on his last legs. He knew that if he didn't get some water soon, he would surely perish.
He saw a shack ahead of him. He thought it would be a mirage or maybe a hallucination, but having no other option, he moved toward it. As he got closer he realized it was quite real. So he dragged his weary body to the door with the last of his strength. The shack was not occupied and seemed like it had been abandoned for quite some time. The man gained entrance, hoping against hope that he might find water inside.
His heart skipped a beat when he saw what was in the shack: a water pump..It had a pipe going down through the floor, perhaps tapping a source of water deep under-ground. He began working the pump, but no water came out. He kept at it and still nothing happened. Finally he gave up from exhaustion and frustration. He threw up his hands in despair. It looked as if he was going to die after all.
The man suddenly noticed a bottle in one corner of the shack. It was filled with water and corked up to prevent evaporation. He uncorked the bottle and was about to gulp down the sweet life-giving water when he noticed a piece of paper attached to it. Handwriting on the paper read: "Use this water to start the pump. Don't forget to fill the bottle when you're done.
"He had a dilemma. He could follow the instruction and pour the water into the pump, or he could ignore it and just drink the water.
What to do? If he let the water go into the pump, what assurance did he have that it would work? What if the pump malfunctioned? What if the pipe had a leak? What if the underground reservoir had long dried up? But then... maybe the instruction was correct. Should he risk it? If it turned out to be false, he would be throwing away the last water he would ever see.
Hands trembling, he poured the water into the pump. Then he closed his eyes, said a prayer, and started working the pump. He heard a gurgling sound, and then water came gushing out, more than he could possibly use. He luxuriated in the cool and refreshing stream. He was going to live!
He filled his flask for the journey ahead. He also filled the bottle and put the cork back in. Before leaving the shack, he added his own writing below the instruction: "Believe me, it works!"
This story is all about life. It teaches us that we must give before we can receive abundantly. More importantly, it also teaches that faith plays an important role in giving. The man did not know if his action would be rewarded, but he proceeded regardless. Without knowing what to expect, he made a leap of faith. Water in this story represents the good things in life. Something that brings a smile to your face. It can be intangible knowledge or it can represent money, love, family, friendship, happiness, respect, or any number of other things you value.
Faith and positive attitude can change lives !!
Pyaas lagi thi gazab ki....magar pani me zeher tha
Peetay tho marjatay aur na peetay tho bhi marjatay..ll
Bas yahi do maslay zindagi bhar na hal hue
Na neend poori hui...na khwaab mukammal hue..ll
Waqt ne kaha....kaash thoda aur sabr hota
Sabr ne kaha...kaash thoda aur waqt hota..ll
Subah subah uthna padta hai kamaane k liye saaheb..
Aaram kamaane nikalta hu aaram chodkar..ll
"Hunar" sadko par tamasha karta hai....aur kismat mehlon me raaj karti hai..ll
Shikayate tho bahot hai tujhse aye zindagi, par chup isliye hun ke jo diya tune wo bhi bahuto ko naseeb nahi hota....ll
Daulat ki bhuk aisi lagi ki kamane nikal gaye,
Jab daulat mili toh hath se rishte nikal gaye,
Bachon ke sath rahne ki fursat na mil saki,
Fursat mili to bache khud kamane nikal gye.
1. Agar tum kisi ko dokha dene mein kamyaab ho jate ho to ye mat socho ki wo kitna bewaqoof hai, balki ye socho ki usko tum par aitbaar kitna tha.
2. Gusse ki haalat me koi faisla mat karo aur agar khush ho to koi vaada mat karo.
3.Hamesha apni choti choti ghaltiyon se bachne ki koshish karo, kyunki insaan pahadon se nahi balki chote chote pattharon se thokar khata hai.
4. Tumhari niyyat ki aazmaish us waqt hoti hai? Jab tum kisi aise insaan ki madad karo jis se tumhe koi cheez ki umeed na ho.
5. Zindagi ko is tarah jiyo jaise hamesha zinda rehna hai. Aur aakhirat ki fikr aise karo jaise agle hi pal marr jana hai.
6. Agar kisi ka zarf aazmana ho to use zyada izzat do, Wo aala zarf hua to aap ko aur zyada izzat dega. Aur agar kam zarf hua to khud ko aala samjhega.
7. Kabhi apne dost ki sacchai ka imtehan na lo, kya pata us waqt wo majboor ho aur tum ek accha dost kho baitho?
8. Jab aankein nafs ki pasandeeda cheezein dekhne lage to dil anjaam se andha ho jata hai.
9. Kisi ko tum chaho aur woh tumhe thukra de? To yeh uski badnaseebi hai. Aur agar koi tumhe na chahe aur tum use zabardasti apna banana chaho? To yeh tumhare nafs ki zillat hai.
10. Main jannat ke shauq me ibadat nahi karta kyunki yeh ibadat nahi tijarat hai.Main dozakh ke khauf se bhi ibadat nahi karta kyunki yeh ibadat nahi ghulami hai.Main ibadat sirf isliye karta hoon kyunki mera RAB ibadat ke qabil hai aur koi nahi.
11. Agar dost banana tumhari kamzori hai? To tum duniya ke sabse taqtwar insaan ho.
12. Zindagi me kabhi haalat ke saath samjhauta karna pade to ghabrana mat "Dost", Jhukta wohi hai jisme jaan hoti hai, akadna to murde ki pehchan hoti hai.
13. Insan ke bimaar hone ki ek badi wajah doston ki judai hai.
14. Apno ko hamesha apne hone ka ehsaan dilate raho warna waqt aapke apno ko aap ke bina jeena sikha dega.
15. A wise man first thinks and then speaks and a fool speaks first and then thinks.
16. Jab main dastarkhan par do rang ke khane dekhta hoon to main mayus ho jata hoon ki aaj phir kisi ka haq mara gaya.
17. Kisi se mohabbat karne se pehle apne dil me qabristan banalo, ta ki uski choti choti ghaltiyon ko dafna sako.
18. Duniya me char dafa waqt ruk gaya tha:1-Jab Nabi-e-Kareem (pbuh) meraj par gaye the.2-Jab Hazrat Bilal (r.a) ne azan nahi di thi.3-Jab Bibi fatima-tu-Zehra (r.a) ke sir se dupatta sirq gaya tha aur do baal nazar aa rahe the.4-Jab Hazrat Ali (r.a) ki namaz qaza ho rahi thi.
19. Jisne kisi ko akele me nasihat ki? Usne use sanwaar diya. Aur jisne kisi ko sab ke saamne nasihat ki? Usne Uske mazeed bigaad diya.
20. Mujhe dua qabool hone ki fikr nahi? Mujhe sirf dua maangne ki Fikr hai. Jab mujhe dua maangne ki taufeeq hogayi hai to qabooliyat bhi uske sath hasil hojayegi.
21. Teen rishte be-naqaab hojate hai. (Budhape mein aulaad, musibat mein dost aur ghurbat me biwi)
22. Lambi dosti ke liye do cheezon par amal karo. (Apne dost se gusse me baat mat karo aur apne dost ki gusse me kahi hui baat dil pe mat lo)
23. Duniya mein behtreen insaan wo hai jiske liye koi roye aur badtareen insaan wo hai jiski wajah se koi roye.
24. Koi tumse bhalai ki umeed rakhe to use mayus mat karo, kyunki logon ki zaruraton ka tumse waabasta hona tum par ALLAH ki inayat hai.
25. Kisi ka dil mat dukhao, ho sakta hai wo tumhe aise chahta ho jaise marne wala zindagi?
26. Jiska raabta khuda ke saath ho wo naakam nahi hota. Naakam wo hota hai jiski umeedein duniya se waabasta ho.
27. Insaan bhi kya cheez hai, daulat kamane ke liye apni sehat kho deta hai.Phir sehat ko wapis pane ke liye apni daulat khota hai.Mustaqbil ko soch kar apna haal zaya karta hai, phir mustaqbil me apna maazi yaad karke rota hai.Jeeta aise hai jaise kabhi marega hi nahi, aur marr aise jata hai jaise kabhi jiya hi nahi.
28. Apne din ka aaghaz sadqa dene se shuru karo. Us din tumhari koi dua radh nahi ki jayegi aur acchi baat batana bhi sadqa hai.
29. Namaz padhne ke dauran tumhari kaifiyat in do me se ek honi chahiye. (Tum ALLAH ko Dekh rahe ho ya phir ALLAH tumhe dekh raha hai)
30. Yeh na socho ki ALLAH dua fauran qabool kyun nahi karta? Yeh shukr karo ki ALLAH humare gunahon ki saza fauran nahi deta.
31. Insaan ko acchi niyyat pe wo inaam milta hai, jo use acche aamal par bhi nahi milta.
32. Pareshani khamosh hone se kam, sabr karne se khatam aur shukr karne se khushi me badal jati hai.
33. Agar log Namaz-e-Fajr ka sawab aur fazeelat ko jaan le to raat ko is khauf se sona chhod denge ki kahi neend ki wajah se namaz na choot jaye.
34. Namaz ki fikr apne upar farz karlo, khuda ki qasam duniya ki fikr se azad hojaoge aur kamyabi tumhare qadam choomegi.
35. Daulat milne par log badalte nahi, balki Be-naqaab hote hai.
36. Kabhi bhi apni jismaani taaqat aur daulat par bharosa na karna kyunki bimaari aur ghurbat aane me der nahi lagti.
37. Insaan gunah karne ki wajah se jahannum me nahi jata? Balki gunah par mutmaeen rehne aur tauba na karne ki wajah se jahannum me jata hai.
38. Duniya usko yateem samajhti hai jiske maa baap na ho, lekin main yateem usko samajhta hoon jiske acche dost na ho.
39. Nafrat gunah se karo, gunah karne wale se nahi. Shayad! tumhari mohabbat me aa kar wo gunah karna hi chhod de?
40. Insaan ka fuzool shauq me waqt kho dena is baat ki daleel hai ki ALLAH us se naraz hai.
41. Momin woh nahi jiski mehfil paak hai, momin woh hai jiski tanhai paak hai.
42. Agar kisi ko yeh ghuroor ho ki wo tumse jitni martaba naraz ho to tum use mana loge? To behtar hai tum uska ghuroor tootne na do.
43. Jo tumhe khushi me yaad aaye? Samajhlo tum us se mohabbat karte ho. Aur jo tumho gham me yaad aaye? Samajhlo wo tumse mohabbat karta hai.
44. Gunaah jawaan ka bad hai magar budhe ka badtar.
45. Mushkilat hamesha behtareen logon ke hisse me aate hai. Kyunki wo usko behatreen tareeqe se anjaam dene ki salahiyat rakhte hai.
46. Hargiz aise shakhs ki dosti ikhtiyar na karo jo tumhari buraiyon ko yaad rakhe aur khoobiyon ko bhool jaye.
47. Jo shakhs hamesha tumhara bhala chahe, uska udas hona tumhare liye fikr ki baat hai.
48. Agar rizq Aqal-o-Danish se milta to jaanwar aur bewakoof zinda hi na rehte.
49. Musibat me ho to kabhi yeh na socho ki kaunsa dost kaam aayega? Balki yeh socho ki ab kaunsa dost chhod ke jayega?
50. Insaan ke aansu us waqt muqaddas hote hai, jab wo kisi aur ki takleef mehsus kar ke nikle.
51. Azaadi ki hifazat na karne wala ghulami me giraftar ho jata hai.
52. Hazrat Mohammad (pbuh) se 10 moharram ke roze ke baare me sawal kiya gaya?To aap (pbuh) ne farmaya: "Yeh guzishta saal ke gunahon ka kaffara ban jata ha aur agar main ainda saal tak zinda raha to 9 moharram ka bhi roza zaroor rakhunga".
53. Jab insaan naarazgi khatam karne me pehl karta hai? To iska yeh matlab nahi ki wo ghalat tha, iska matlab hai ki use aan se zyada rishta aziz hai.
54. Aye insan agar tujhe yeh maloom ho jaye ki sajde ke dauran tujh par kitni rehmatein nazil hoti hai? To tu kabhi sajde se sar uthayega hi nahi.
55. Yeh duniya kitni ajeeb hai imaandar ko bewaqoof, be-imaan ko aqalmand, aur behaya ko khoobsurat kehti hai.
56. Agar tumhe ek doosre ki niyyaton ka pata chal jaye, to tum ek doosre ko dafnana hi chhod doge.
57. Mujhe wo dost pasand hai jo mehfil me meri ghalatiyan chupaye or tanhai me meri ghalatiyon par tanqeed kare.
58. Dost ki koi baat buri lage to khamosh hojao. Agar wo dost hai to use us baat ka ranj hoga. Aur agar na hua to tum samjh lena ki wo tumhara dost nahi.
59. Khaas aur aam dost me itna hi farq hota hai: Aam dost sirf tareef karta hai. Lekin khaas dost tareef ke saath-saath tanqeed bhi karta hai.
60. Jhoothe ki sabse badi saza yeh hai ki uske sach ka bhi Aitbaar koi nahi karte.
61. Kisi ko paane ki Tamanna mat karo, Balki is qabil hojao log aapko paane ki tamanna kare.
62. Tanhai me gunaah se bacho, kyunki iska gawah khud Allah'taala hota hai.
63. Log tumhari aqal se tumhari shaksiyat ka wazan karte hai. Lehaaza tum apni aqal ka wazan ilm se badhao.
64. Tumhara nafs bohot keemti hai. Ise jannat se kam kisi keemat pe mat bechna.
65. Apna behatreen waqt namaz ke liye muqarrar kar do, kyunki tumhare sab kaam tumhari namaz ke baa'is qubool honge.
66. Insaan ka kirdaar uski zaban ke neeche dafan hota hai.Agar kisi shakhs ke kirdaar ka pata lagana ho? To use sakht gusse ki haalat me dekho.
67. Duniya me kabhi kisi acche insaan ko talaash mat karo, balki khud acche ban jao. Ho sakta hai ki tumhare is amal se kisi aur ki talaash khatam ho jaye?
68. Jis tarah shabnam ke qatre murjhaye hue phool ko taazgi dete hai, usi tarah acche alfaz mayus dilon me roshni bharte hai.
69. 5 Cheezon ki 5 jagah par hifazat karo:1-Mehfil me zaban ki.2-Bazar me aankh ki.3-Namaz me dil ki.4-Dastarkhan par pet ki.5-Nigah me haya ki.
70. Jahan sadqat aur khuloos nazar aaye? Wahan dosti ka haath badhao. Warna tumhari tanhai tumhari behtareen saathi hai.
71. Yeh zindagi do din ki hai: Ek din tumhare haq me aur ek din tumhare khilaf.Jis din tumhare haq me ho us din ghuroor mat karna aur jis din tumhare khilaf ho us din sabr karna.
72. Lambi umeedon se parhez kiya karo, kyunki yeh doosri nematon ko tumhari nazar me chota bana deti hai aur tum unki shukr guzari nahi karte.
73. Sabr ki do surtein hai. (Jo na-pasand ho use bardasht karna aur jo pasand ho uska intezar karna)
74. Dosti ki zeenath ek doosre ki baat ko bardasht karna hai. Be-aib dost talaash mat karo warna akele reh jaoge.
75. Hazrat Ali (r.a) ne farmaya ki: "Main poori zindagi me sirf ek raat sukoon se soya hoon".Poocha gaya "Wo kaunsi"?
Hazrat Ali (r.a) ne farmaya: "Jis din Hazrat Mohammed (pbuh) ne farmaya ki Aye Ali! kal tumhe maal-e-ghanimat taqseem kar ke aana hai. Kyunki sirf us raat mujhe yaqeen tha ki main subha zinda uthunga"
76. Zindagi ko zaruriyat ki taraf le jao khwahishat ki taraf nahi. Kyunki zaruriyat to faqeeron ki bhi poori hoti jati hai aur khwahishat Baadshahon ki bhi adhoori reh jati hai.
77. Log pyaar ke liye hote hai aur cheezein istemaal ke liye. Baat us waqt bigadti hai jab cheezon se pyaar aur logon ko istmaal kiya jaye.
78. Na insaan apni marzi se paida hua aur na apni marzi se marega. Phir wo inke beech ka arsa apni marzi se kyun guzarna chahta hai??
79. Jis darakht ki lakdi narm hogi, uski shakhein zyada hogi. Narm tabiyat ikhtiyar karo taaki tumare dost zyada ho.
80. Aqlaaq ki keemat kuch nahi deni padti hai. Magar us se har cheez khareedi ja sakti hai.
81. Jab insaan ki aqal mukammal ho jati hai, to uski guftagu mukhtasar ho jati hai.
82. Agar koi accha lage to us se kam mila karo, agar koi zyada accha lage to us se sirf dekha karo aur agar koi dil me utar jaye to use sirf yaad kiya karo.
83. Acche logon ki ek ya nishani bhi hai ki unko yaad rakhna nahi padta wo yaad reh jate hai.
84. Tum kala libaas mat pehna karo, Kyunki beshak yeh firon ka libaas hai.
85. Rizq ke peeche apna imaan kharab mat karo. Kyunki naseeb ka rizq insaan ko aise talaash karta hai jaise marne wale ko maut.
86. Lakhon ko dost banana koi badi baat nahi, badi baat yeh hai ki aisa dost banao jo tumhara saath us waqt de jab lakhon tumhare dushman ho.
87. Aitbaar aur pyar do aise parindey hai? Agar in me se ek udd jaye to doosra khud hi udd jata hai.
88. Jis shaks me wafadari na ho? Uske saath dosti karne ka matlab khud ko zaleel karna hai.
89. ALLAH ke nazdeek sabse zyada gunahgar cheez jhoot bolne wali zaban hai.
90. Din ko rizq talaash karo aur raat ko use talaash karo jo tumhe rizq deta hai.
91. Jo apne aap ko mohtaaj banata hai wo hamesha mohtaaj hi rehta hai.
92. Insaan apni touheen maaf to kar sakta hai par bhool nahi sakta.
93. Tum accha karo aur zamana bura samjhe? Yeh tumhare haq me behtar hai bajaye iske tum bura karo aur zamana tum ko accha samjhe.
94. Tum gulaab ka phool ban jao, kyunki yeh phool uske haathon me bhi khushboo chhod jata hai jo ise masal kar phenk deta hai.
95. Apni kismat pe wo rota hai jo sajde me nahi rota.
96. Bura dost aag ki tarah hai, agar jalta hai to aapko bhi jala dega aur agar bujha hai to aapke haath kale kar dega.
97. Har kisi ko itni ehmiyat do jitni wo tumko deta hai. Agar kam doge ghamandi kehlaoge aur agar zyada doge khud gir jaoge.
98. Koshish karo ki tum duniya me raho, Duniya tum me na rahe. Kyunki kashti jab tak pani me rehti hai, khoob terti hai. Lekin jab pani kashti me aa jata hai to wo doob jati hai.
99. Jab bhi farig waqt mile to apni maa ke paas ja ke baitha karo, kyunki maa ke saath guzara hua waqt qayamat ke din nijat ka baa'is banega.
100. Kisi ke khuloos aur pyar ko uski bewakoofi mat samjho, warna kisi din tum khuloos aur pyar talaash karoge aur log tumhe bewakoof samjhenge.
101. Agar duniya me sukoon hota to ALLAH ko kaun yaad karta? Sukoon to sirf unlogon ke paas hai jo ALLAH ki raza ko apni raza samajhte hai.
102. Agar kisi par ehsaan karo to use doosron se bhi chupaya karo.
103. Sabse bada gunaah wo hai ho karne wale ki nazar me chota ho.
104. Jo zara si baat pe dost na rahe? Samajh lena wo dost kabhi tha hi nahi.
105. Jab tum kisi se mohabbat karo to us se zara bhi mohabbat na maango, kyunki tum ne mohabbat ki hai tijarat nahi.
106. Agar tum kisi ko chota dekh rahe ho to tum use door se dekh rahe ho ya phir ghuroor se.
107. Log dukh nahi dete, logon se waabasta umeedein dukh deti hai.
108. Kisi ki madad karte waqt uske chehre ki jaanib mat dekho, ho sakta hai uski sharminda aankhein tumhare dil me ghuroor ka beej bo de?
109. Jab tum duniya ki muflisi se tang aa jao aur rizq ka koi raasta na nikle? To tum sadqa de kar ALLAH se tijarat karo.
110. Zindagi ustaad se bhi zyada sakht , hai, ustad sabaq de kar imtehan leta hai aur zindagi imtehan le kar sabaq eti hai.
111. Wo gunah jis ka tumhe ranj ho, ALLAH ke nazdeeq us neki se behtar hai jis se tum me ghuroor paida ho jaye.
A shaytaan Jinn may know some of the Qur'aan - he may even reach the level of hafidh of the Qur'aan - and he may have a great deal of knowledge about its virtues as well as other benefits related to the religion, but that doesn't mean that everything he says is worth listening too.
This hadeeth is recorded by an-Nasaa'ee in 'Aml al-Yawm wal-Laylah, al-Baghawee in Sharh as-Sunnah, al-Bukhaaree in at-Taareekh al-Kabeer, and Ibn Hibbaan in his Saheeh as well as others.
'Abdullaah Bin Ubayy narrated that his father had a storage space that contained some dates. He went into it and found that some were missing. So he kept watch over it. Later he found a beast that resembled an adolescent boy in it. He said, "So I gave him salaams, and he return salaams. So I said, 'What are you, a jinn or a human?' He said, 'Jinn.' I said, 'Show me your hand.' He showed me his hand, it was the hand of a dog with hair like a dog's. I said, 'Is this the way that jinns are?' He said, 'I know of the jinn what is worse than me.' Ubayy said to him, 'What made you do as you have?' He said, 'We have learned that you are a man who likes to give sadaqah, so we like to get some of your food.' Ubayy said, 'Is there something that will protect us from you?' He said, 'This Aayah, Aayat al-kursee. [Whoever says it in the evening, he will be protected from us until the morning, and whoever says it in the morning, he will be protected from us until the evening.]' The next day Ubayy went to the Prophet (sall Allahu alayhi wasallam) and informed him about what happened. He (sall Allahu alayhi wasallam) said, The evil one told the truth.
In Fath ul-Baaree (explanation of Saheeh al-Bukhaaree), Ibn Hajar mentioned a number of things that we can learn from in another hadith similar to the above hadith (hadith is in the comments) and of the virtues of Aayat ul-kursee, below are some of them;
1. That the shayateen are aware of what benefits a believer.
2. That wisdom may be taken from an evil person by which, although he did not benefit from it, one may benefit from it.
3. That a person can know something and not act upon it.
4. That a kaafir may believe some of what the believer believes, but that does not make him a believer.
5. That a liar may tell the truth.
6. That the shayateen usually lie.
7. That the jinn can appear in a form that can be seen by us.
8. That the jinn eat the food of humans.
9. That they may appear to humans.
10. That they speak the language of humans.
11. That they are thieves and tricksters.
12. That the jinn eat from food that Allaah's name has not been mentioned over.
13. That the thief's hand is not cut off in the case of starvation.
14. To accept one's excuse and forgiving him when you think he is telling the truth.
15. It demonstrates the Prophets' awareness (sall Allahu alayhi wasallam) of matters unseen.